Na ovoj stranici jasno su definisani uslovi poslovanja Salona Kupatila BG-Sanitarija. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate jer nastavkom korišćenja sajta i kupovinom na njemu ili u našem salonu, smatramo da ste to učinili i da ste saglasni sa njima.

  1. PRODAJA ROBE U MALOPRODAJNOM SALONU

Prodaja robe u našem maloprodajnom salonu vrši se po vidno istaknutim maloprodajnim cenama na svakom proizvodu ili grupi proizvoda. Sve cene su iskazane sa uračunatim PDV-om. Napominjemo da su maloprodajne cene istaknute u salonu uglavnom više od cena istaknutim na našem sajtu. Ovo je iz razloga promocije Online prodaje i smanjenja troškova poslovanja u smislu manjeg angažovanja radnika, troškova porudžbine, kao i troškova transporta i logistike. Kupac u maloprodajnom salonu može ostvariti najnižu Online cenu istaknutu na sajtu ukoliko plaća gotovinski ili putem bezgotovinskog prenosa sredstava na račun na bazi izdate profakture fizičkom ili pravnom licu.

Salon kupatila BG-Sanitarija prihvata sledeće načine plaćanja u našem maloprodajnom salonu:

  • gotovinsko plaćanje,
  • bezgotovinsko plaćanje prenosom sredstava na ručun na osnovu izdate profakture (predračuna) fizičkom ili pravnom licu,
  • bezgotovinsko plaćanje platnim karticama banaka (Visa, Master, Maestro, Dina i American Express),
  • bezgotovinsko plaćanje čekovima građana,
  • plaćanje naručene robe pouzećem.
  • 1.1.Gotovinsko plaćanje podrazumeva isključivo novčano plaćanje gotovinom. Pod gotovinom se ne podrazumeva plaćanje platnim karticama.
  • 1.2.Fizičko ili pravno lice može naručiti robu iz našeg asortimana zahtevom za profakturu (predračun). Predračun se mailom šalje kupcu na bazi odabrane robe bilo u salonu ili na sajtu. Rok važenja predračuna je 2 dana, u kom periodu je tražena roba rezervisana za kupca, nakon čega se automatski skida sa rezervacije ukoliko kupac nije izvršio uplatu.
  • 1.3.Salon kupatila BG-Sanitarija prihvata sve platne kartice kao način plaćanja: Visa, Master, Maestro, Dina i American Express. Plaćanje platnim karticama NEMA status gotovinskog plaćanja. Prodaja na rate platnim karticama podrazumeva plaćanje robe platnim karticama „Banca Intesa“ sa kojom imamo ugovor. Plaćanje je moguće izvršiti do 12 mesečnih rata, a broj rata zavisi od iznosa kupljene robe i to po sledećoj dinamici:
  • za kupovine do RSD 30.000,00 do 3 rate,
  • za kupovine od RSD 30.000,01 do 70.000,00 do 6 rata,
  • za kupovine od RSD 70.000,01 do 150.000,00 do 9 rata,
  • za kupovine preko RSD 150.000,01 do 12 rata.

U slučaju plaćanja robe platnim karticama na rate nije moguće ostvariti dodatne popuste, niti kupiti artikle na sniženju sa oznakom ‘Akcija’ ili ‘Rasprodaja’. Ovo iz razloga što kamatu za odloženo plaćanje kupca plaćamo mi kao prodavac, dok kupac plaća samo maloprodajnu cenu podeljenu sa brojem rata, i samo mu se taj iznos skida sa računa mesečno. Što je veći broj rata veća je i kamata koju plaćamo, a koja ide čak do 12%.

  • 1.4.Kupovinu robe u našem salonu moguće je obaviti čekovima građana. U slučaju realizacije čekova odmah moguće je ostvariti popuste na kupovinu i kupiti artikle na sniženju sa oznakom ‘Akcija’ ili ‘Rasprodaja’. Plaćanje čekovima na rate moguće je maksimalno do 6 rata i to po sledećoj dinamici:
  • za kupovine do RSD 50.000,00 do 3 rate (minimalna kupovina RSD 15.000,00),
  • za kupovine preko RSD 50.000,01 do 6 rata.

U slučaju plaćanja robe čekovima na rate nije moguće ostvariti dodatne popuste, niti kupiti artikle na sniženju sa oznakom ‘Akcija’ ili ‘Rasprodaja’.

  • 1.5.Plaćanje robe pouzećem podrazumeva plaćanje Online ili telefonom naručene robe tek onda kada ona pristigne kupcu na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem podrazumeva isključivo gotovinsko plaćanje. Iznos za plaćanje može biti uvećan za troškove slanja (prevoza), što zavisi od iznosa porudžbine, a bliže je opisano u nastavku, kao i na sajtu u Online formi porudžbenice.

 

  1. ONLINE PRODAJA PREKO SAJTA www.bgsanitarija.rs

Prodaja robe preko našeg sajta www.bgsanitarija.rs vrši se prema istaknutim cenama na sajtu. Sve cene su iskazane sa uračunatim PDV-om. Napominjemo da su cene na sajtu uglavnom niže od cena iskazanih u našem maloprodajnom salonu. Ovo je iz razloga promocije Online prodaje i smanjenja troškova poslovanja u smislu manjeg angažovanja radnika, troškova porudžbine, kao i troškova transporta i logistike.

Salon kupatila BG-Sanitarija prihvata sledeće načine Online plaćanja:

  • bezgotovinsko virmansko plaćanje putem Online forme prenosom sredstava na naš račun,
  • bezgotovinsko plaćanje platnim karticama banaka (Visa, Master, Maestro, Dina i American Express),
  • plaćanje pouzećem po prijemu naručene robe (isključivo gotovisnko plaćanje).

Cenjenim kupcima posebno skrećemo pažnju na nekoliko bitnih stvari prilikom Online kupovine:

  • 2.1.Slike proizvoda na sajtu su prave i realne slike tog proizvoda. Međutim, prava boja, intenzitet šare ili dekoracije, kao i utisak veličine mogu se razlikovati na slici od realnog proizvoda u salonu. Ovo se naročito odnosi na keramičke pločice, mada može biti primenjivo i na sanitarije ili kupatilski nameštaj ako je u boji. Iz ovog razloga uvek savetujemo posetu našem salonu kako biste uživo videli proizvod.
  • 2.2.Pojedini proizvodi na sajtu prikazani su sa istom slikom u više dimenzija iz razloga nepostojanja odgovarajuće slike za svaku dimenziju.
  • 2.3.Kod artikala iz kategorija Kade za kupatilo i Tuš Kade često su istom slikom obuhvaćena 2 tipa istog proizvoda. Reč je o ugradnim ili samostojećim kadama ili tuš kadama, opet iz razloga nepostojanja slike, uglavnom ugradnog modela. U tekstu ispod slike je tačno navedeno o kom tipu je reč i koliko koji košta. Model čija je cena data u okviru tog teksta (crnom bojom) NIJE moguće poručiti Online dodavanjem u korpu, već je potrebno pozvati ili poslati email kako bismo Vam izdali predračun za njega. Model čija je cena ispisana krupnim plavim iznosom može se poručiti Online dodavanjem u korpu. Nevezano za to, kod ove 2 grupe proizvoda UVEK savetujemo da nas pozovete jer kupovina ovih artikala zahteva određene tehničke preduslove u kupatilu koje kupci uglavnom ne znaju, već kupuju šta im se dopada.
  • 2.4.Svi artikli prikazani na našem sajtu predstavljaju redovan asortiman Salona kupatila BG-Sanitarija. To znači da uglavnom sve proizvode imamo na lageru, koji se stalno obnavlja i dopunjuje. Ipak, NE možemo garantovati dostupnost svakog artikla u svakom trenutku. U slučaju da ste uplatili neki proizvod koji u datom trenutku nemamo na stanju, a niste voljni da čekate da se on pojavi ponovo, sredstva će Vam biti vraćena odmah narednog dana.
  • 2.5.Cene na sajtu se redovno prate i ažuriraju. Ipak, postoji mala mogućnost da neke cene nisu usklađene ili su pogrešne. U ovakvim slučajevima, usmenim dogovorom nastojaćemo da kupcu obezbedimo što povoljnije uslove po njega.
  • 2.6.Zaštita poverljivih podataka o transakciji prilikom plaćanja platnim karticama: Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

    Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

  • 2.7.Povraćaj sredstava u slučaju otkaza narudžbine: U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BG-Sanitarija je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice

 

  1. ISPORUKA ROBE BEOGRAD – uslovi prevoza i mogućnost iznošenja robe

Svu kupljenu robu u našem salonu ili Online prodavnici u iznosu većem od 20.000,00 din besplatno isporučujemo do adrese kupca na teritoriji Beograda, to jest u radijusu do 30 km od našeg salona, bez istovara (iznošenja) robe u stan/lokal/garažu/baštu.

Prevoz robe se vrši sopstvenim dostavnim vozilima Salona kupatila BG-Sanitarija ili putem kurirskih službi. Pod pojmom ‘Adresa kupca’ podrazumeva se ulaz na toj adresi, to jest najbliža tačka do koje dostavno vozilo može prići bezbedno i u skladu sa saobraćajnim propisima.

Besplatna isporuka (prevoz robe) nikako NE podrazumeva istovar i iznošenje robe u stan/lokal/garažu/baštu. Ovo nudimo kao dodatnu opciju sa kojom se možete upoznati u tački 3.2.

  • 3.1.Dužnost vozača je da iz dostavnog vozila predaje robu u ruke kupcu ili od strane kupca ovlašćenom licu (preduzimaču, majstoru, fizičkim radnicima,…). Takođe, dužnost vozača je da kupcu otvori i pokaže lako lomljive proizvode (sanitarije, tuš kade i kade,…) da su isporučene u ispravnom, to jest neoštećenom stanju, kao i da zajedno sa kupcem proveri ispravnost količine isporučene robe.
  • 3.2.Usluga istovara, to jest iznošenje kupljene robe u stan je dodatna usluga koju obavljamo za naše kupce uz dodatnu novčanu naknadu fizičkim radnicima koje u tom slučaju angažujemo. NAPOMINJEMO da je ovu uslugu potrebno prethodno ugovoriti prilikom kupovine robe (NE na dan isporuke) radi blagovremenog angažovanja radnika. Cena ove usluge određuje se usmenim dogovorom kupca i fizičkih radnika, a zavisi od vrste i količine robe, udaljenosti pristupne tačke transportnog vozila do samog ulaza, spratnosti i da li ima lift ili ne.
  • 3.3.Isporuka robe u iznosu manjem od 20.000,00 din vrši se na izričit zahtev kupca i naplaćuje 1.500 din za teritoriju Beograda, to jest u radijusu do 30 km od našeg salona.
  • 3.4.Vreme isporuke – Salon kupatila BG-Sanitarija isporuke robe vrši tokom celog dana, to jest od 09-20h svakog radnog dana, a subotom od 10-15h. Vreme isporuke se ugovara sa kupcem 1 dan unapred prema geografskom rasporedu isporuka planiranih za taj dan. Sve porudžbine realizovane u salonu ili Online do 20.00h, mogu biti isporučene odmah narednog dana. Alternativno, našim kupcima koji robu kupuju za kasnije radove besplatno čuvamo kupljenu robu u našem magacinu do 60 dana. Ukoliko je kupcu hitno da mu roba treba istog dana, može je dobiti ličnim odlaskom u magacin do najkasnije 15.00h, uz prethodno plaćanje robe Online ili u našem salonu (plaćanje robe u magacinu NIJE moguće).
  • 3.5.Slanje robe kurirskim službama obavlja se po rasporedu i cenovniku BEX Express-a. Napominjemo da kurirskim službama NIJE moguće slati lako lomljivu robukeramičke pločice, sanitarije, kupatilski nameštaj, ogledala, tuš kabine,…., kao ni gabaritnu robu poput kada za kupatilo.

 

  1. ISPORUKA ROBE SRBIJA – uslovi prevoza

Svu kupljenu robu u našem salonu ili Online prodavnici isporučujemo na adresu kupca na teritoriji Republike Srbije. Prevoz robe se vrši sopstvenim dostavnim vozilima Salona kupatila BG-Sanitarija ili putem kurirskih službi. Pod pojmom ‘Adresa kupca’ podrazumeva se ulaz na toj adresi, to jest najbliža tačka do koje dostavno vozilo može prići bezbedno i u skladu sa saobraćajnim propisima.

  • 4.1.Isporuke po Srbiji našim sopstvenim dostavnim vozilima obavljaju se sa dodatnom novčanom naknadom u iznosu od 55 din po 1 km, plus putarine ukoliko postoje. Za pojedine gradove (Novi Sad, Užice, Niš…) imamo na raspolaganju i druga uslužna vozila i mogućnosti kada je iznos ovih naknada prilično manji, o čemu se sa kupcem dogovaramo usmeno prilikom kupovine. Našim dostavnim vozilima (i drugim privatnim uslužnim vozilima) moguće su isporuke celokupnog našeg asortimana, uključujući i lako lomljive i gabaritne proizvode.
  • 4.2.Isporuke po Srbiji kurirskim službama obavljaju se po rasporedu i cenovniku BEX Express-a. Napominjemo da kurirskim službama NIJE moguće slati lako lomljivu robukeramičke pločice, sanitarije, kupatilski nameštaj, ogledala, tuš kabine,…., kao ni gabaritnu robu poput kada za kupatilo.

 

  1. REKLAMACIJE – prijem, zamena i vraćanje robe
  • 5.1.Prijem robe od strane kupca – Pri prijemu kupljene robe, bilo preuzimanjem u salonu, bilo isporukom na adresi, KUPAC JE DUŽAN da proveri da je roba isporučena prema naručenoj specifikacijitačna vrsta i količina robe. Takođe, kupac je dužan da vizuelnim pregledom ustanovi da je isporučena BEZ fizičkih oštećenja (lom, neravna glazura, vidna oštećenja i slični nedostaci). Vozači naših dostavnih vozila na isporuci imaju obavezu i zahtevaju da pred njima pregledate proizvode koji se lako mogu pogledati (sanitarije, nameštaj, baterije,…), dok za keramičke pločice pogledajte tačku 5.2. Vozači kurirskih službi tu obavezu nemaju i ne rade je. U oba slučaja, ko god Vam je isporučio kupljenu robu, imate rok od 24 sata od isporuke, da na miru pregledate proizvode i uložite eventualnu reklamaciju. Reklamacija se ulaže pozivom na telefon 011/3808-012 ili slanjem emaila na bgsanitarija@sbb.rs uz obavezne slike reklamiranog proizvoda radi bržeg rešavanja. Naknadne reklamacije vezane za količinu i fizičko oštećenje se NE priznaju. Takođe, NE priznaje se reklamacija na ugrađene proizvode (zalepljene pločice, ugrađeni proizvodi,….)
  • 5.2.Skriveni nedostaci – odnose se na fabričke greške ili lom koji nije moguće ustanoviti vizuelnim pregledom robe pri isporuci. Ovde najpre mislimo na keramičke pločice. Dešava se da pri manipulaciji u magacinu ili transportu, kupcu stigne nekoliko polomljenih pločica koje se ne vide prilikom primopredaje što zbog količine paketa, što zbog nedostatka vremena na isporuci. Dužnost kupca je da u roku od 24 sata pregleda pakete pločica i slika polomljene pločice ukoliko ih ima. Slike treba poslati na email bgsanitarija@sbb.rs ili na Viber uz Zahtev za reklamaciju (zamenu). Zamena polomljenih pločica obaviće se o našem trošku u roku od 3 radna dana. Za eventualne skrivene nedostatke (nesaobraznost) ostale robe van keramičkih pločica, kupac ima pravo na reklamaciju shodno Zakonu o zaštiti potrošača. U ovakvim, jako retkim slučajevima, na teren izlazi ovlašćeno stručno lice prodavca, uvoznika ili predstavnika fabrike koje utvrđuje opravdanost reklamacije. U zavisnosti od vrste nesaobraznosti proizvod će se servisirati ili zameniti novim, ukoliko je reklamacija opravdana i odobrena. U slučaju da je reklamacija neopravdana i odbijena što se najčešće dešava usled nepažljive manipulacije robom ili usled nestručne montaže, kupac pored odbijanja reklamacije plaća i troškove izlaska na teren ovlašćenog lica u iznosu od 2.000 din za teritoriju Beograda. Sve ovo gore važi isključivo za neugrađene i neupotrebljavane proizvode. Za proizvode koji su ugrađeni (montirane sanitarije, zalepljene pločice, ugrađena tuš kada, kada ili tuš kabina,…) NIJE moguće uložiti reklamaciju u smislu fizičkih nedostataka, već samo ako proizvod nije saobrazan, to jest radi sa greškom ili uopšte ne radi. U ovom slučaju zakonski rok za prijavu nesaobraznosti je 2 godine, mada mnogi proizvođači iz našeg asortimana daju garanciju od 5 godina. Reklamacije po pitanju nesaobraznosti se ulažu pozivom na telefon 011/3808-012 ili slanjem emaila na bgsanitarija@sbb.rs uz prezentovanje fiskalnog računa i garantnog lista. Proces rešavanja reklamacije traje do 30 dana (mada u praksi obično 7-10 dana), u kom roku će proizvod biti popravljen ili zamenjen novim o čemu odlučuje uvoznik, to jest davalac garancije.
  • 5.3.Zamena i vraćanje robe – Kupac iz bilo kog razloga i bez objašnjenja može zameniti kupljenu robu za drugu, ili vratiti robu uz zahtev za povraćaj sredstava uz nekoliko uslova. To su:
  • Rok od 14 dana od datuma kupovine uz originalan račun,
  • Proizvod mora biti u originalnoj ambalaži kao kad je kupac dobio robu uz prateću dokumentaciju (uputstvo za upotrebu, garancija, zaštitna folija ili kesa,..) neoštećen, neugrađivan i neupotrebljavan.
  • Troškovi zamene (prevoz, nova isporuka robe,…) padaju na teret kupca u sopstvenoj organizaciji, ili se naplaćuju po cenovniku tih usluga Salona Kupatila BG-Sanitarija ili kurirske službe BEX Express, bliže opisano u tačkama 3 i 4. U slučaju zahteva kupca za zamenu robe na adresi kupca, troškovi se dupliraju – jednom za povraćaj kupljene robe, drugi put za isporuku nove zamenjene robe, iz razloga što je besplatna isporuka iskorišćena prilikom prve isporuke. Takođe, kupac je dužan da obezbedi spuštanje robe iz stana (kuće) u dostavno vozilo, kao i prijem nove robe. U suprotnom, ukoliko mi to radimo primenjuju se odredbe iz stava 3.2.
  • Troškovi zamene proizvoda na osnovu prihvaćene i opravdane reklamacije kupca padaju na teret Salona Kupatila BG-Sanitarija. Zamena proizvoda obaviće se u roku od 5 radnih dana u slučaju da je proizvod dostupan (da ga ima na stanju u Srbiji) ili odmah po pristizanju na stanje. Ukoliko kupac ne želi da čeka pojavljivanje proizvoda kog trenutno nema, a za koji mu je odobrena reklamacija, ima pravo na povraćaj sredstava – refundaciju.
  • Refundacija sredstava se vrši u skladu sa načinom plaćanja kupca. Gotovinske uplate i uplate preko tekućeg računa se odmah refundiranju kupcu u punom iznosu na isti način. Plaćanja ostvarena platnim karticama se refundiraju na tekući račun kupca za koji je ta kartica vezana, pa je obaveza kupca da navede broj tog računa. U ovom slučaju refundacija se umanjuje za iznos provizije koju je banka naplatila. Taj procenat je uglavnom oko 2,5% iznosa računa, a više je za prodaju na rate (u salonu imamo tačnu tabelu provizija ‘Banca Intesa’). Ovo umanjenje NE važi za povraćaj sredstava na osnovu opravdane i prihvaćene reklamacije, kada kupcu vraćamo celokupno naplaćeni iznos.

 

  1. PRODAJA robe VAN redovnog asortimana

Pod prodajom robe van redovnog asortimana podrazumeva se da je kupac odabrao da kupi (poruči) proizvod koji nije u redovnom asortimanu Salona Kupatila “BG-Sanitarija”. Ovakva porudžbina podložna je čekanju na isporuku do narednog uvoza robe iz inostranstva. Rok isporuke (uvoza) kreće se od 15 do 60 dana, uglavnom 15-30 dana, što zavisi u kom trenutku ste poručili robu i kada je prvi sledeći transport.

Kako ova roba nije deo našeg redovnog asortimana, već se poručuje namenski za Vas postoje 2 obavezna uslova:

  • minimalan avans je 70% od vrednosti robe koja se poručuje i plaća se pri porudžbini robe, a ostatak do punog iznosa plaća se pri isporuci robe,
  • pošto roba nije deo redovnog asortimana našeg salona, poručenu robu NIJE MOGUĆE zameniti niti je vratiti, osim u slučaju da je stigla fizički oštećena.

 

  1. ROBA NA AKCIJI (sniženju)

U našem salonu kao i na sajtu pronaći ćete dosta artikala na sniženju – AKCIJI. Reč je o proizvodima koji se prodaju po sniženim cenama, a razlozi za to mogu biti višestruki – akcija fabrike, promocija određenih proizvoda, rasprodaja viška lagera, povlačenje nekih proizvoda iz ponude i drugo. Ovde razlikujemo 2 grupe artikala na sniženju:

  • 7.1.Roba na sniženju (Akciji) obeležena etiketom “Dok traju zalihe” predstavlja deo našeg asortimana koji smo nabavili po povoljnijim cenama, koje na taj način prenosimo na kupce. Reč je o robi za koju je fabrika dala specijalne uslove ili nam je preostala neka veća količina sa nekog objekta koji je snabdevan pa je nabavljena po nižim cenama. Ova roba ima sve karakteristike lagerske i redovne robe i prodaje se po sniženim cenama do prestanka akcije od strane fabrike ili do rasprodaje zaliha.
  • 7.2.Roba na sniženju (Akciji) obeležena etiketom “Poslednji komad” predstavlja artikal koji se rasprodaje iz našeg salona. Radi se o robi koju više nećemo imati u ponudi i kupcu se isporučuje izložbeni model koji je stajao u salonu, te je iz tog razloga snižen. Ovaj artikal se kupcu prodaje u viđenom stanju, tako da je kupac dužan da ga vizuelno pregleda, a koji je u 90% slučajeva besprekoran bez ijednog oštećenja ili mane.
  • 7.3.Robu kupljenu na sniženju (Akciji) nakon kupovine nije moguće zameniti ili vratiti.