Molimo Vas da pre korišćenja naših usluga pažljivo pročitate dole navedene uslove.
Korišćenje sajta i poručivanje sa sajta www.bgsanitarija.rs podrazumeva da ste ove uslove pročitali, shvatili i da ste saglasni sa njima. U suprotnom, molimo Vas da ne koristite naš sajt.
Na osnovu odredbi člana 13 i člana 27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS 62/2014) Salon Kupatila BG-Sanitarija obaveštava svoje kupce koji robu kupuju putem našeg sajta www.bgsanitarija.rs o sledećim uslovima korišćenja i kupovine:
- Prodaja putem internet sajta www.bgsanitarija.rs obavlja se u okviru registrovane delatnosti BG-Sanitarija. Adresa za prijavu reklamacije je: bgsanitarija@sbb.rs
- Osnovna obeležja robe mogu se naći na internet stranici www.bgsanitarija.rs
- Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br 62/2014) kupovina preko naše internet stranice www.bgsanitarija.rs smatra se prodajom na daljinu,
- Roba koja se prodaje putem pomenute internet stranice poseduje svojstva za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom navedenom u deklaraciji proizvoda,
- Svi podaci na sajtu dostupni su svim posetiocima (korisnicima) sajta,
- Prilikom porudžbine (kupovine) robe morate biti svesni pravila prodaje i pojedinačnih uslova za proizvod koji poručujete: rok isporuke, način isporuke i biti saglasni sa tim uslovima pre same porudžbine. Sve o tome možete pročitati u Opšti uslovi poslovanja
- Želimo da Vam skrenemo pažnju da slike proizvoda nikako ne mogu da najdetaljnije i najvernije prenesu utisak o samom proizvodu uživo. Ovo se naročito odnosi na keramičke pločice. Zbog toga uvek savetujemo da posetite naš salon i vidite proizvod uživo,
- Takođe, neke slike proizvoda su na sajtu prikazane u jednoj dimenziji, boji ili modelu, a Vama je potrebna druga karakteristika istog proizvoda (npr. kada, tuš kada ili tuš kabina). Znajte da Vi kao kupac snosite odgovornost za poručivanje ispravne dimenzije, boje i modela. Shodno tome, eventualni troškovi zamene ili vraćanja isporučenog proizvoda padaju na Vaš teret. Radi otklanjanja eventualnih nedoumica savetujemo da pozovete neki od telefona: 011/3808-012 ili 011/245-42-43, ili pošaljete mail na bgsanitarija@sbb.rs
- Maloprodajna cena svakog artikla je jasno naznačena i izražena je u RSD, sa uključenim PDV-om.
- Izjava o konverziji – Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
- Ukoliko pored artikla na sajtu stoji cena OD, ili postoji raspon između dve cene OD-DO, to znači da je taj proizvod dostupan u više dimenzija, boja, modela…. Ovde ste opet Vi kao kupac, dužni da navedete podatke o proizvodu koji Vam je potreban i primenjuju se uslovi iz stava 8,
- Kupljenu robu isporučujemo kupcima samo na teritoriji Republike Srbije, i to u što kraćem roku – obično 2 do 7 radnih dana. Isporuka robe obavlja se našim dostavnim vozilima ili putem kurirske službe BEX.
ISPORUKA ROBE BEOGRAD – uslovi prevoza i mogućnost iznošenja robeSvu kupljenu robu u našem salonu ili Online prodavnici u iznosu većem od 20.000,00 din besplatno isporučujemo do adrese kupca na teritoriji Beograda, to jest u radijusu do 30 km od našeg salona, bez istovara (iznošenja) robe u stan/lokal/garažu/baštu.
Prevoz robe se vrši sopstvenim dostavnim vozilima Salona kupatila BG-Sanitarija ili putem kurirskih službi. Pod pojmom ‘Adresa kupca’ podrazumeva se ulaz na toj adresi, to jest najbliža tačka do koje dostavno vozilo može prići bezbedno i u skladu sa saobraćajnim propisima.
Besplatna isporuka (prevoz robe) nikako NE podrazumeva istovar i iznošenje robe u stan/lokal/garažu/baštu.
– Dužnost vozača je da iz dostavnog vozila predaje robu u ruke kupcu ili od strane kupca ovlašćenom licu (preduzimaču, majstoru, fizičkim radnicima,…). Takođe, dužnost vozača je da kupcu otvori i pokaže lako lomljive proizvode (sanitarije, tuš kade i kade,…) da su isporučene u ispravnom, to jest neoštećenom stanju, kao i da zajedno sa kupcem proveri ispravnost količine isporučene robe.
– Usluga istovara, to jest iznošenje kupljene robe u stan je dodatna usluga koju obavljamo za naše kupce uz dodatnu novčanu naknadu fizičkim radnicima koje u tom slučaju angažujemo. NAPOMINJEMO da je ovu uslugu potrebno prethodno ugovoriti prilikom kupovine robe (NE na dan isporuke) radi blagovremenog angažovanja radnika. Cena ove usluge određuje se usmenim dogovorom kupca i fizičkih radnika, a zavisi od vrste i količine robe, udaljenosti pristupne tačke transportnog vozila do samog ulaza, spratnosti i da li ima lift ili ne.
– Isporuka robe u iznosu manjem od 20.000,00 din vrši se na izričit zahtev kupca i naplaćuje 1.500 din za teritoriju Beograda, to jest u radijusu do 30 km od našeg salona.
– Vreme isporuke – Salon kupatila BG-Sanitarija isporuke robe vrši tokom celog dana, to jest od 09-20h svakog radnog dana, a subotom od 10-15h. Vreme isporuke se ugovara sa kupcem 1 dan unapred prema geografskom rasporedu isporuka planiranih za taj dan. Sve porudžbine realizovane u salonu ili Online do 20.00h, mogu biti isporučene odmah narednog dana. Alternativno, našim kupcima koji robu kupuju za kasnije radove besplatno čuvamo kupljenu robu u našem magacinu do 60 dana. Ukoliko je kupcu hitno da mu roba treba istog dana, može je dobiti ličnim odlaskom u magacin do najkasnije 15.00h, uz prethodno plaćanje robe Online ili u našem salonu (plaćanje robe u magacinu NIJE moguće).
– Slanje robe kurirskim službama obavlja se po rasporedu i cenovniku BEX Express-a. Napominjemo da kurirskim službama NIJE moguće slati lako lomljivu robu – keramičke pločice, sanitarije, kupatilski nameštaj, ogledala, tuš kabine,…., kao ni gabaritnu robu poput kada za kupatilo.
ISPORUKA ROBE SRBIJA – uslovi prevozaSvu kupljenu robu u našem salonu ili Online prodavnici isporučujemo na adresu kupca na teritoriji Republike Srbije. Prevoz robe se vrši sopstvenim dostavnim vozilima Salona kupatila BG-Sanitarija ili putem kurirskih službi. Pod pojmom ‘Adresa kupca’ podrazumeva se ulaz na toj adresi, to jest najbliža tačka do koje dostavno vozilo može prići bezbedno i u skladu sa saobraćajnim propisima.
– Isporuke po Srbiji našim sopstvenim dostavnim vozilima obavljaju se sa dodatnom novčanom naknadom u iznosu od 55 din po 1 km, plus putarine ukoliko postoje. Za pojedine gradove (Novi Sad, Užice, Niš…) imamo na raspolaganju i druga uslužna vozila i mogućnosti kada je iznos ovih naknada prilično manji, o čemu se sa kupcem dogovaramo usmeno prilikom kupovine. Našim dostavnim vozilima (i drugim privatnim uslužnim vozilima) moguće su isporuke celokupnog našeg asortimana, uključujući i lako lomljive i gabaritne proizvode.
– Isporuke po Srbiji kurirskim službama obavljaju se po rasporedu i cenovniku BEX Express-a. Napominjemo da kurirskim službama NIJE moguće slati lako lomljivu robu – keramičke pločice, sanitarije, kupatilski nameštaj, ogledala, tuš kabine,…., kao ni gabaritnu robu poput kada za kupatilo. - Kupovina robe uz posebne cenovne pogodnosti i/ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja se u skaldu sa uslovima koji su objavljeni na internet stranici www.bgsanitarija.rs
- Salon kupatila BG-Sanitarija je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru,
- Saobraznost robe se isključivo utvrđuje prema svojstvima i nameni robe kako je definisano pripadajućom deklaracijom robe,
- Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe,
- Pri isporuci robe neophodno je da vizuelno pregledate paket i utvrdite da li postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, otvorite i pregledajte robu. U slučaju oštećenja odmah nas obavestite pozivom na neki od telefona: 011/3808-012 ili 011/245-42-43, ili pošaljete mail na bgsanitarija@sbb.rs
- Ukoliko po prijemu robe u ispravnom stanju, potrošač ustanovi da artikal želi da zameni za drugi artikal, koji može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od prethodno poručenog, on to može ostvariti u roku od 14 dana na način kako je to definisano na stranici Opšti uslovi poslovanja
- Ukoliko po prijemu robe potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu u roku od 14 dana na način kako je to definisano na strani Opšti uslovi poslovanja
- Za robu koja je poručena putem internet prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem internet prodavnice.
– Prijem robe od strane kupca – Pri prijemu kupljene robe, bilo preuzimanjem u salonu, bilo isporukom na adresi, KUPAC JE DUŽAN da proveri da je roba isporučena prema naručenoj specifikaciji – tačna vrsta i količina robe. Takođe, kupac je dužan da vizuelnim pregledom ustanovi da je isporučena BEZ fizičkih oštećenja (lom, neravna glazura, vidna oštećenja i slični nedostaci). Vozači naših dostavnih vozila na isporuci imaju obavezu i zahtevaju da pred njima pregledate proizvode koji se lako mogu pogledati (sanitarije, nameštaj, baterije,…), dok za keramičke pločice pogledajte u nastavku „Skriveni nedostaci“. Vozači kurirskih službi tu obavezu nemaju i ne rade je. U oba slučaja, ko god Vam je isporučio kupljenu robu, imate rok od 24 sata od isporuke, da na miru pregledate proizvode i uložite eventualnu reklamaciju. Reklamacija se ulaže pozivom na telefon 011/3808-012 ili slanjem emaila na bgsanitarija@sbb.rs uz obavezne slike reklamiranog proizvoda radi bržeg rešavanja. Naknadne reklamacije vezane za količinu i fizičko oštećenje se NE priznaju. Takođe, NE priznaje se reklamacija na ugrađene proizvode (zalepljene pločice, ugrađeni proizvodi,….)
– Skriveni nedostaci – odnose se na fabričke greške ili lom koji nije moguće ustanoviti vizuelnim pregledom robe pri isporuci. Ovde najpre mislimo na keramičke pločice. Dešava se da pri manipulaciji u magacinu ili transportu, kupcu stigne nekoliko polomljenih pločica koje se ne vide prilikom primopredaje što zbog količine paketa, što zbog nedostatka vremena na isporuci. Dužnost kupca je da u roku od 24 sata pregleda pakete pločica i slika polomljene pločice ukoliko ih ima. Slike treba poslati na email bgsanitarija@sbb.rs ili na Viber uz Zahtev za reklamaciju (zamenu). Zamena polomljenih pločica obaviće se o našem trošku u roku od 3 radna dana. Za eventualne skrivene nedostatke (nesaobraznost) ostale robe van keramičkih pločica, kupac ima pravo na reklamaciju shodno Zakonu o zaštiti potrošača. U ovakvim, jako retkim slučajevima, na teren izlazi ovlašćeno stručno lice prodavca, uvoznika ili predstavnika fabrike koje utvrđuje opravdanost reklamacije. U zavisnosti od vrste nesaobraznosti proizvod će se servisirati ili zameniti novim, ukoliko je reklamacija opravdana i odobrena. U slučaju da je reklamacija neopravdana i odbijena što se najčešće dešava usled nepažljive manipulacije robom ili usled nestručne montaže, kupac pored odbijanja reklamacije plaća i troškove izlaska na teren ovlašćenog lica u iznosu od 2.000 din za teritoriju Beograda. Sve ovo gore važi isključivo za neugrađene i neupotrebljavane proizvode. Za proizvode koji su ugrađeni (montirane sanitarije, zalepljene pločice, ugrađena tuš kada, kada ili tuš kabina,…) NIJE moguće uložiti reklamaciju u smislu fizičkih nedostataka, već samo ako proizvod nije saobrazan, to jest radi sa greškom ili uopšte ne radi. U ovom slučaju zakonski rok za prijavu nesaobraznosti je 2 godine, mada mnogi proizvođači iz našeg asortimana daju garanciju od 5 godina. Reklamacije po pitanju nesaobraznosti se ulažu pozivom na telefon 011/3808-012 ili slanjem emaila na bgsanitarija@sbb.rs uz prezentovanje fiskalnog računa i garantnog lista. Proces rešavanja reklamacije traje do 30 dana (mada u praksi obično 7-10 dana), u kom roku će proizvod biti popravljen ili zamenjen novim o čemu odlučuje uvoznik, to jest davalac garancije.
– Zamena i vraćanje robe – Kupac iz bilo kog razloga i bez objašnjenja može zameniti kupljenu robu za drugu, ili vratiti robu uz zahtev za povraćaj sredstava uz nekoliko uslova. To su:- Rok od 14 dana od datuma kupovine uz originalan račun,
- Proizvod mora biti u originalnoj ambalaži kao kad je kupac dobio robu uz prateću dokumentaciju (uputstvo za upotrebu, garancija, zaštitna folija ili kesa,..) neoštećen, neugrađivan i neupotrebljavan.
- Troškovi zamene (prevoz, nova isporuka robe,…) padaju na teret kupca u sopstvenoj organizaciji, ili se naplaćuju po cenovniku tih usluga Salona Kupatila BG-Sanitarija ili kurirske službe BEX Express, bliže opisano u tačkama 3 i 4. U slučaju zahteva kupca za zamenu robe na adresi kupca, troškovi se dupliraju – jednom za povraćaj kupljene robe, drugi put za isporuku nove zamenjene robe, iz razloga što je besplatna isporuka iskorišćena prilikom prve isporuke. Takođe, kupac je dužan da obezbedi spuštanje robe iz stana (kuće) u dostavno vozilo, kao i prijem nove robe. U suprotnom, ukoliko mi to radimo primenjuju se odredbe iz stava 3.2.
- Troškovi zamene proizvoda na osnovu prihvaćene i opravdane reklamacije kupca padaju na teret Salona Kupatila BG-Sanitarija. Zamena proizvoda obaviće se u roku od 5 radnih dana u slučaju da je proizvod dostupan (da ga ima na stanju u Srbiji) ili odmah po pristizanju na stanje. Ukoliko kupac ne želi da čeka pojavljivanje proizvoda kog trenutno nema, a za koji mu je odobrena reklamacija, ima pravo na povraćaj sredstava – refundaciju.
- Refundacija sredstava se vrši u skladu sa načinom plaćanja kupca. Gotovinske uplate i uplate preko tekućeg računa se odmah refundiranju kupcu u punom iznosu na isti način. Kod plaćanja ostvarena platnim karticama BG-Sanitarija je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
- Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovakvom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova čiju listu javno objavljuje ministarstvo. Postupak pred telom može da pokrene potrošač, samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
- Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici pri plaćanju poručene robe, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica – Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu,
- U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BG-Sanitarija je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
- Upotrebom sajta saglasni ste da vlasnik i administrator sajta nisu odgovorni ako dođe do neke zabune prilikom upotrebe sajta ili pogrešne porudžbine robe. Za sve nedoumice ili dodatne informacije molimo pozovite 011/3808-012 ili 011/245-42-43, ili pošaljite mail na bgsanitarija@sbb.rs
- Cene na sajtu se stalno ažuriraju, ali postoji mala mogućnost da neke cene na sajtu mogu biti netačne u datom momentu. Vlasnik sajta i administrator nisu odgovorni ukoliko se to desi prilikom upotrebe sajta. Salon kupatila BG-Sanitarija zadržava pravo promene cena u svakom trenutku. Sve potvrđene porudžbine biće realizovane po cenama potvrđenim prilikom poručivanja robe.
- U ime Salona Kupatila BG-Sanitarija obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Salonu Kupatila BG-Sanitarija (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
- Svi korisnici su korišćenjem sajta automatski saglasni sa gore navedenim uslovima.